Hoe kan ik filters toevoegen aan mijn campagne?
CampagnesJe kan eenvoudig zelf filters toevoegen aan je campagne om hier specifieke vacatures aan toe te voegen of juist uit te sluiten. Let op dat het 30 minuten kan duren voordat een nieuwe filters actief zijn!
Zorg dat je bent ingelogd op je account en ga naar 'Campagnes'. Klik op ‘Instellingen' gevolgd door ‘Nieuw filter aanmaken'. Stel het gewenste filter in en klik onderaan op ‘Wijzigingen opslaan'.
Klik rechts bovenaan op ‘Inloggen' om in te loggen op je werkgeversaccount op ICTerGezocht.nl.
Klik bovenaan op ‘Campagnes'.
Zoek de campagne die je wil wijzigen en klik op ‘Instellingen'.
Zodra je een campagne aanmaakt of wijzigt zal je de optie ‘Nieuw filter aanmaken' zien. Nadat je op deze button klikt zie je drie nieuwe velden tevoorschijn komen.
In het linker veld kan je selecteren op basis van welk kenmerk je de campagne wil filteren. In de meeste gevallen wordt er gefilterd op basis van ‘vacaturetitel' of ‘plaats'.
In het middelste veld selecteer je op basis van welk type je de campagne wil filteren. In de meeste gevallen worden ‘bevat' of ‘bevat niet' gebruikt om de juiste vacatures aan de campagne toe te voegen.
In het laatste veld geef je het gewenste waarde op die zich bijvoorbeeld in de vacaturetitel moet bevinden. Als je filtert op basis van ‘bevat' of ‘bevat niet' dan kan je meerdere keywords invullen, gescheiden door een komma.
Hulp nodig bij het filteren van je campagne? In onderstaand artikel wordt uitgelegd hoe je alle filters gebruikt.
- Hoe werken filters voor campagnes?