Hoe wijzig ik de beheerder van mijn account?
Mijn accountJe wil graag de beheerder van je werkgeversaccount op ICTerGezocht.nl wijzigen. Je kan dit eenvoudig zelf doen via de teamleden in je werkgeversaccount.
Log in op ICTerGezocht.nl en ga naar Teamleden. Klik op de drie bolletjes naast een teamlid en selecteer ‘Wijzig'. Kies onder ‘Toegangsniveau' voor ‘Beheerder'. Sla de wijziging daarna op.
Klik rechtsboven op ‘Inloggen' om in te loggen op je ICTerGezocht.nl account.
Klik rechtsboven op het pijltje naast je naam en klik in het menu dat uitklapt op ‘Bedrijfsprofiel'.
Klik links in het menu op ‘Teamleden'.
Je bent nu op de pagina waar je de contactgegevens van de administrator kunt wijzigen. Klik rechts naast een teamlid op de drie bolletjes en selecteer de optie ‘Wijzig' om het toegangsniveau van deze persoon aan te passen.
Selecteer onder ‘Toegangsniveau' de optie ‘Beheerder' om deze persoon de nieuwe beheerder van het bedrijfsaccount te maken. Nadat je de wijzigingen hebt gemaakt, klik je op de button ‘Wijzigingen opslaan'. Hij/zij ontvangt vervolgens per mail een uitnodiging om het account te beheren.
In dat geval klik je bovenaan op ‘Teamlid toevoegen' (zie stap 4) en gebruik je de instellingen van stap 5 om een nieuwe beheerder aan te maken.