line-chart inbox tachometer pencil search-plus quote-right quote-left share-alt smile-o birthday-cake thumbs-o-up lightbulb-o trophy pie-chart user question-circle dropbox exclamation folder-open-o sign-in exclamation-triangle ban youtube building-o icon-mouse-pointer angle-down angle-up location-arrow file-text-o heart-o heart envelope bars comment times info-circle envelope-o thumb-tack list-alt google lock at map-marker search twitter linkedin facebook bold users bar-chart home chevron-left chevron-right check chevron-down chevron-up file-pdf-o eye filter pencil-square-o database rss-square link whatsapp cogs upload calender plus minus picture-o sort step-backward step-forward weixin share share shopping-cart circle download level-up star phone check-square-o clock-o arrow-up trash-o external-link arrow-down price-tag

IT support medewerker die stappen wilt maken richting systeem/applicatie beheer


Deze foto kunt u alleen zien met een actief CV-database abonnement.

Bekijk CV-database abonnementen
Man
  • MBO niveau 3
  • Medior niveau
  • Vast contract / Traineeship
  • 32 - 40 uur p/w
  • Staat open voor een beter baan-aanbod
CV opgeslagen in uw favorieten!
CV verwijderd uit uw favorieten!
Persoonlijke bio Na een 15 jarige loopbaan bij defensie heb ik afgelopen zomer de overstap gemaakt naar een baan in het bedrijfsleven als ICT’er. Alvorens heb ik de opleiding medewerker beheer ICT gevolgd, waaraan vanzelfsprekend een stage verbonden zat. Tijdens mijn stage draaide ik o.a. mee op de servicedesk, verzorgde ik de upgrade naar de nieuwe Windows 10 versie voor alle werkplekken en ben ik bezig geweest aan mijn ontwikkeling in het oplossen van incidenten, problemen en het ondersteunen van gebruikers. Voor mijn stage opdracht heb ik alle netwerk aansluitingen in kaart gebracht, deze voorzien van de juiste nummering, oude bekabeling verwijderd en dit alles gedocumenteerd. Wat heeft geresulteerd in het sneller kunnen aansluitingen/omzetten van werkplekken. Dit nam eerder namelijk ruim een aantal uur in beslag, omdat het niet inzichtelijk was waar welke aansluitingen op uitkwamen.

In mijn huidige functie als IT support medewerker ben ik verantwoordelijk voor alle eerste lijn meldingen en registreer dit in ons ticketsysteem. Bij incidenten stuur ik daar waar nodig onze externe leveranciers aan en zorg ik dat het operationele proces geborgd blijft. Hiernaast participeer ik in meerdere (IT)projecten, zoals bijvoorbeeld de migratie van het bel-systeem van ons klant contact center, de uitrol van tablets op de 25 vestigingen en de overstap van werken op terminal servers naar lokaal werken voor de medewerkers op het hoofdkantoor. Tevens ondersteun ik onze applicatiebeheerder met hoofd..
Taalvaardigheid Nederlands, Engels
Rijbewijzen Auto (B), Vrachtwagen (C)
Wilt u deze ICT-er benaderen? Hiervoor heeft u een actief CV-database abonnement nodig
Bekijk abonnementen
Al een actief abonnement? Log dan in

Vergelijkbare ICT kandidaten in regio Lelystad Bekijk alle 217 CV's
  1. ICTerGezocht.nl
  2. Voor werkgevers
  3. CV-database ICT-ers